JellyPages.com

Friday 28 December 2012

Masih Rinduu T.T

Assalamualaikum....

Haisshhh lame tu tinggal...memang lah rindu kannn...hihi... *rindu ke??
sory la ye lame menyepi...
aku balik kampung kesayangan ku yang jauh nun disana untuk mereleasekan tension ku ini...hihi
alhamdulillah.....memang segale2 nye ter release dengan adenye balik ke kampung...best gile...
mak macam tahu2 je aku tension...
balik2 je family dah plan nk g berkelah...
wahhhhh....seronok...inilah yang aku idam2kan.....hehehehe *ketawe jahat
thanks mom,dad,family yang menjayekan majlis mandi mande tersebut..hihi
walaupun hasilnye sgt mengerikan dimane kulit ku menjadi hitam2 manis..hehe
tapi xpe,aku xkesah...yang penting aku happy sgt... :) :) :)

Sekarang xberape nk happy la kan....
bak kate orang,
"sudah jatuh ditimpa tangga pula."
mane x nye....
dah lah aku masih rinduu kan mak,hannah haziqah,family sume la kan...
tibe2 tadi duit hilang lah pulak...
haishhh...mane la silap nye kan....tula,cuai.... T.T
50barks tu...manyak wooo..... tapi xpela,aku cube bersabar....
nak buat macam mane Allah dah takdirkan ia hilang...
terime dengan redha... tapi serius sedih okey.... :'(

xnak bagitahu mak..nanti mak risau..nak bagitahu kak bella je...
sebab nk pau duit die sikit..hihi... :)
inshaallah die paham keadaan aku...
yela,die dah keje,gaji besar..ape lah salahnye kan aku mintak sikt...hihihi....
thanks kak bella...sayang kau... *xmemasal..hee

okey lah...sekarang aku ade tanggungjawab yang lagi besar...
aku kena study mudy struggle punye untuk final exam...
semuenye untuk mak abah,aku n semue orang....
n untuk paan jugak...aku kena dpat dean list,kalau x melompong aku kena belanje die johnnys.... :(
hehe.....
inshaallah...aku cube... *boleh ke??
haisshh botak kepale den ni..... tapi xpe...useha tangge kejayaan...
kan....
okey lah...papai semue.... nitey nite...*ayat en shah....
xoxo N :)

0 comments: