JellyPages.com

Sunday 30 December 2012

Dia Kekasih Allah :')



"Malu rasa nya mengatakan cinta kepada dia kekasih Allah...
Kerana dia...
Insan mulia....sedangkan diriku insan biasa...........
Kupujuk jua hati dan jiwa....
meluahkan rasa cinta membara...
Didalam pujian ucapan selawat..
tanda penghargaan seorang umat...
Selagi upaya ku turuti ajaran nya....
apa terdaya ku amalkan sunnah nya...
Moga didunia mendapat berkat.......
Diakhirat sana beroleh syafaat.......
Kerana peribadinya aku terpesona...
Kerna budi nya aku jatuh cinta..
Rindu ku padanya tiada terkata..
Nantikan lah daku ditaman syurga..
Sesungguhnya apa yang ku dambakan adalah CINTA ALLAH yang esa...
kerana  cinta kepada Rasulullah bererti cinta kepada ALLAH..."

-Dia kekasih Allah-Hijjaz 

Aku suka sangat lagu ni...
tengoklah setiap bait katanya....
masa mule2 aku dengar lagu ni...
jujur aku bagitahu...aku T.T
sungguh lagu ni bermakna sangat dalam diri aku....
dan aku suka lagu ni sangat2...
hope korang pon suka jugak lah ye... :)



0 comments: