JellyPages.com

Wednesday 19 December 2012

Kalau!! =.='

Assalamualaikum semue..
okey...banyak bende kena buat, tapi berblog jugak paling aku nak buat..hihi :)
notes material xsiap lagi...
kalau esok kena present,okey mmg kesian sangat la aku kan...
mane x nye kerje yg Dr suruh buat pon aku tiru cik ninoy...haihh..
kalau la aku xnak dtg kelas esok kan....mesti confirm2 aku dpat 'love letter'..haha :D
kalau la aku ni jahat sangat kan.... aku nak benci je semue orang...boleh x?
eee....kalau la Allah xkurniakan aku perasaan,ape lah jadi kat aku ni kan..
bersyukur la Nabilah Bazla Binti Ayub.. :')
memang dah xsabar sgt dah nak balik uma ni....
bengang la duk kat sini lame2....tension!!! okey...?
hmm.... Ya Allah... kuatkan lah hatiku ni ya allah.... :'(
kalau lah ade dgn mak sekarang ni kan best...nk peluk mak,cium mak,nangis kat mak....
iiisshhh...!!!cepat lah hari khamis please.....
xsabar dah nk menejejak kan kaki di tanah melayu kg pengkalan raja...
ecececehh..name nak sedap je..hihi :)
well,keturunan raja kot..hehe....
xpe omel,sabar lah wahai hati...
bersabar,,.... beristigfar,bak kata Paan tadi...astagfirullah hal azim.... :')
Inshaallah semue nye berjalan lancar....aku dijauhkan dari segale kalau....amin....
mood: really miss my mom,hannah haziqah n families okey... :'(
xoxo N :'(

0 comments: