JellyPages.com

Saturday 19 May 2012

Jangan bersedih.... :)

Salam...

Awal2 pagi tadi aku bangun aku terus tgok phone...
aku hepi sebab besfren aku *nana cyg text aku...
xsabar aku nk bace die text ape... :)
then bile aku bace die xla se"hepi" aku...
die sedih.. :'(
because of what?? MAN!!!
errggghh...aku bace text die sedih gak... 
tapi aku kena kuat utk die....
aku bagitahu die,jgn pikir pasal lelaki tu lagi n jgn bersedih..
sebab ape??
sebab die masih ade family,kawan die (aku :)) n org yang masih sayang kt die...
aku harap sgt die kuat..
walaupun aku tahu die mmg kuat.... :)
Be strong dear... i heart u more than u heart him... 

this entry aku buat khas utk die...ak syg sgt kt die..
dari kecik kitaorg same2...
sayang awak nurul hana binti mas'od... <3

zaman sekolah kami..


                                                                                                        zaman matrik..

amik sijil darjah khas.. bole jdi ustazah ni.. :)


now we are.. :)

#jangan tinggalkan orang yang sayang kita untuk orang yang kita sayang..sebab belum tentu orang yang kita sayang,sayang kan kita. :')

0 comments: