JellyPages.com

Sunday 20 May 2012

Tak tidur lagi ?? :)

Good night...
student... pagi2 macam ni xtido lgi...xpayah pelik la..kan kan?? hehe..
actlly aku penat sangat harini...
aku asik pening2 kepale je,sejak migrain melande driku...cehh..hehe
serius...sakit sgt kepale...
tapi aku kena kuat..
bak kata myluvly rumate inoi..


"Inoi : kau kena kuat omel..!!
Aku : sebab ape?
Inoi : sebab aku tak kuat..."
ni la makcik inoi yang laka-laka tu.. :)
hahahhahahahah....laka-laka betul la inoi ni..
betul la die ckap,aku mmg kena kuat..
kalau asik layan sakit,
satu kerja pun tak siap... :(


disamping kerja yang banyak xbuat2 lagi...
entah ape tah yg aku pikir... :')


omel..omel...
 omel??
 hahaha... 
mesti korang pelik kan nape omel..
ingat comel la tu..hehe..
cite ni next time aku cite k.. :)


ape aku merepek ni?hehe...
actlly aku nk wish gudnite je..








comel kan baby ni..
kenape aku letak pic baby??
sebab aku berangan konon2 nye aku tido macam baby...
hehe.... 
lagi satu kenape baby?
sebab aku nak jadi baby yang xpikir ape2 pun..
aman je jdi baby xpyah nk pikir pasal dunia ni...
kan kan kan ...??
:)


okeyy la,saye nk tidur la kawan2...hehe... bajet comel la pulak.. :p
nite all... <3


#mulakan tidur dengan bismillah then bangun berharap harini lagi indah dari semalam.. :)







2 comments:

Y said...

omel kan mmg kuat sebenarnya!
baby inoi tu mmg laka-laka kannn.hahah

Unknown said...

hehe...kuat macam ironman kan?hehe.
bby inoi i mmg laka-laka :)