JellyPages.com

Friday 18 May 2012

HAHA ;D

Bismillahirahmanirahim......
alhmdulillah...aku bahagia... thanks to Allah...
why?
sebab aku ade family n kawan2...
rinduu sgt kt family,lame dah xblik.... :(
tapi xpe,aku ade kawan2 yg temankn aku kat sini.... thanks korg.... :)
i heart u all... <3



kami semase g joging.. hee



sebenarnye kan aku ade bende nk share....
aku ade sorg kawan lelaki ni..
die suke sgt sakat2 aku, dalam kate lain die suke sakitkan ati aku la kan...
tpi xpela,tula yg buatkan aku hepi walaupun aku geram...haha..

aku teringin sgt nk kcau die via phone,tpi xde no die..
tibe2 tdi die text aku plak..

"ponpon..hye 
kakak perasan 
ayu... :-p hohoho..."

ni la pakcik yg suke sakitkan ati aku tu..pakcik tua..hoho.

die suke cakap aku perasan ayu..n die paggil aku labi2..buruk kan...
nk cakap aku ayu,cakap jela kn..hahahah...
kawan2...

#even someone tu salalu sakitkan hati kite,actlly kite suke gadoh dgan die.... :)

0 comments: