JellyPages.com

Tuesday 1 January 2013

Justea :)

Salam sejahtera semula...hihi...

Aku nak kongsi satu benda harini...
Cerita tahun lepas.. cehh..macam dah lame je berlalu tahun lepas tu kan..hee...
nk dipendekkn cerite last year aku ade beli air tin justea..
korang tahu x air tu..?sedap kan sebab ade isi aloe vera dalam nya..
nyum nyum nyum....sedap sekali..... *sambil mate terkebil2 comel.hii
For your information...air tin itu masih bersemadi diatas meja belajar ku sehingga kini....
kini standing..in the eyes of the world..~~ lagu ella..
hahaha...okey,iklan...

Amazing kan aku ni..tegar giler simpan air tu lame2....
kenapelah aku xminum je air tu kan..
aku pon xtau la....mungkin xsempat kot.haha...:D *alasan xmunasabah...
air tu elok je dok atas meja aku betul2 depan mata aku...hihi

Sebenarnye aku nak sangat minum air tu tapi aku xsuke minum kalau ia nya xsejuk..
so aku bercadang nanti turun beli makan,beli ais je..boleh minum air ni...
tapi dah turun,lupa benar ade air kat atas..aku g la beli air...
so conclusion here..minum air yang dibeli dulu...
air justea ni simpan..esok aku minum...

Last2....esok punye esok....sampai tahun 2013 jgak aku simpan air tu.hahaha...sadis...
Tapi tadi tibe2 terdetik macam nak minum air tu...
aku pon tengok lah expired date nye mane tahu dah xley minum...
Than,aku sangat bertuah ye kawan2...
Expired date: 230714
yeaahhhh....nanti nak minum...
aku akan menamatkan riwayatnya sebelum tarikh yang ditetapkan...
sebentar lagi 010113 aku akan menikmatinya..hihi :)
xoxo N :)
my justea.. :)

1 comments:

Y said...

kejap lg kite beli ais tau!!!