JellyPages.com

Wednesday 2 January 2013

Syukurlah... :')

Alhamdulillah...syukur...
Terime kasih ya allah atas apa yang Kau beri, atas ape yang aku terima...
Sesungguh nya apa yang aku terima telah ditetapkan olehMu.... 
Alhamdulillah... redha... apa yang berlaku ade hikmahnya..

Mungkin kalau aku terjatuh,aku diberi peluang bangun then teruskan jalan dengan lebih berhati2....
Mungkin kalau aku sakit,Allah memberi aku pelang membuang segala dosa2 kecilku...
Mungkin bila Allah meletakkan ku dibawah,Allah bagi pengajaran untuk aku usaha naik keatas....
Semua yang berlaku ada hikmah nya...

                                                "Everything happens for a reason...."


Bersabarlah wahai hati..walaupun pedih untuk terima,but still...thats fixed.!
U can't change it,but u can improve it!!
Sedih lumrah hidup.... air mata kawan kesedihan....
Bila sedih nak jalan keluar, pasti air mata akan ikut..
Xpela,keluar lah bersama2 sedih dan air mata...aku redha....
Aku terima....
Terima kasih ya Allah... sesungguhnya ya Allah setelah Engkau memberiku ujian mu ini...
Tabahkan lah hati ku dengan ketentuan mu.... :') kuatkan lah hati ku...
Dekatkan lah hati ku denganMu.... :'(

"When Allah is in my life, I will always find reasons to smile."


  






xoxo N :'(
 

2 comments:

Y said...

hidup ni mcm roda..kdg2 kita kt atas2 kdg2 kita kt bawah..dan bila kita ade kt atas jgn sesekali lupa utk truskan usaha..wlaupun pd msenya usaha tu sudah ckup..im always at below..and im still below..remember that Allah swt is always watching us on what we have earned..Alhamdulillah is the best kalimah :D im always for u even when u down..syg omel <3 adik akak :-*

Unknown said...

thanks kak syue.. :'(
actually i miss mom...