JellyPages.com

Tuesday 11 December 2012

Tercalar... :'(

Assalamualaikum semue...
sedar sedar dah pukul4 pagi...
okey...aku xmengantuk lagi..... padan muke aku..tula,sape suruh tido petang?!hihi...
ni kalau mak aku dapat tahu ni...habis macam macam dia bebelkan...
"kenape tido lambat mel,nanti sakit kepale,migrain...lepas tu xnak makan ubat.ko jangan mel...asik sakit je...risau mak mel..."
Ya allah..rinduu sangat aku kat mak ni tahu...... rinduuu yang amat...
lagi la time2 macam ni..mak jela orang paling aku nak ade dengan aku sekarang..semue orang xpenting!huuuu...... mak..omel rindu kat mak..mak rindu omel x?! :'(
seriously aku rindu sangat kat mak..
rase tercalar hati aku bile setiap kali aku rindu kat mak..sakit sangat rase sampai rase hati aku berdarah...
xtahu la aku ape nak jadi kat aku nanti andai mak pergi dulu... tapi aku berdoa sangat Allah panjang kan umur mak untuk aku..aminn...  in sha allah...
tangan kalau berdarah boleh diubat... tapi kalau hati berdarah.. macam mane ek??!
lagi lah kalau hati aku... hanye Allah je yang tahu ape ade dalam hati aku.. maha agung Allah,maha mendengar,semoge Engkau kuatkan hati aku untuk hadapi segalenye....
macam2 berlaku kat aku dalam seminggu ni...last week aku mimpi gigi aku patah.orang cakap kalau kite mimpi gigi patah means ade orang terdekat dgn kite akan pergi..
so aku call mak tanye pasal semue orang kat uma sihat x...ape motif aku?hihi.. yela,aku risau..aku ni jauh..
tapi mak cakap semue orang okey je..cume pakcik aku je xberape sihat..dah tua.almaklum la..
so aku reda la...
then mase hari sabtu aku involve main netball untuk sukan antara fakulti.. bile aku dah abis main,kalah okey.. aku pon call lah mak ngadu la konon kalah,sakit kaki lah,dah ireng lah..hahah :D
lepas tu mak suruh balik,nak pergi urut..masalahnye mak suruh balik time tu jugak..mane boleh..aku banyak test kot this week.. risau la aku..the mak cakap lagi wak mus = pakik aku yang sakit tu dah tenat..
aku macam nak balik sangat,tapi waktu x mengizinkan..mak pon xdela beriya-iya suruh aku balik..huhu
aku cakap dgn mak next wee aku balik..lepas abis test semue..
Tapi tibe2 ahad nya mak call cakap pakcik aku dah xde.. ya allah sedih nye aku ni Allah je yang tahu.. tercalar hati aku macam dihiris2 pisau..aku terkilan sangat sebab aku xdapat jumpe pakcik aku....huuuuu....
Ya Allah semoge Engkau kuatkan hati aku ini..sesungguhnya aku hambamu yang lemah lagi tidak bermaya..aku xdapa tahan perasaan aku mase tu jugak aku titiskan air mata...
xpela,aku redha,aku terime semue ni...
semoge allah tempatkan pakcik aku(Mustan bin Nawi) tu dikalangan orang2 yang beriman dan ditempatkan disisiNya...dicucuri rahmat keatas nya.. amin.. Al-fatihah :'(

0 comments: