JellyPages.com

Sunday 16 December 2012

bagi Salam..!!

ASSALAMUALAIKUM.....

 Bagi salam...susah ke??
eee...aku mmg bengang betul orang masuk uma aku xbagi salam tau....macam ape la kau ni budak...
budak ke??? xdela budak sangat... sakit hati la aku ni....
dah masuk2 xbagi salam then buat muke slumber....
ape jenis orang awak ni hah.....??!!! aku yang ade uma ni kau ingat ape? tunggul kayu??
patung barbieee?!! haihh... nak marah dah besar..
tolong lah sedar ye dik...
sesungguh nya beradab la sikit ye wahai manusia...
ni aku titipkan hikmah untuk awak jika memberi salam...

1.Mendapat keredhaan Allah
2.Mendapat doa dari para malaikat
3.Akan mendukacitakan iblis
4.Akan membersihkan diri daripada sifat2 mazmumah(keji)
5.Dapat mengukuhkan persaudaraan islam...

paham x?? haishh... tula..bile dah besar2 ni nak diajar dah xboleh dah...
pandai dah kan...
xpela... semoga Allah bukakan pintu hati kamu ye wahai kawan... :)

XOXO n ^^,

0 comments: