JellyPages.com

Tuesday 5 June 2012

Thanks Babe :)

Salam semue..


haii haii haii..
:)
aku ade bende nak share gn korang pasal aku..
hehe..
agak2 pasal ape??
curious x?hahahaha...
pasal diri aku la..
siapa aku yang sebenarnye... cewahh...
ayat nk sedap je mcam mee SEDAP..hahaha :D


aku tension sgt beberape hari ni..
sakit hati,sakit kepale,sakit tulang rusuk...
macam2 sakit..
tapi sakit tulang rusuk tu paling tak boleh tahan 
lame da sakit..after balik dari pengkalan balak sampai now ni..
aku pun xtahu la kenape..
ingat sakit biase je..
xsangke pulak xbaik2..
tapi aku xbagitahu kat mak pun..
takot mak marah..
tadi pun aku bagitahu pasal aku kena migrain mak dah marah..
hisshh...takot.. :'(


cantik kan.. :)
Hah,Ombaqq... ombaqq..                                                      
actually ombaqq tu ombak..
hahahaha..tapi Paan pakcik tua tu eja "OMBAQQ"..
hahaha..
die panggil aku Ombaqq
kenape die panggil aku ombaqq??


"kau ni macam ombak la..
sekejap bergelombang, sekejap tenang..
time bergelombang tu kau tengah marah la tu
time tenang tu kau menangis.."
hahaha...


xboleh blah ayat die kan..
tapi aku rase betul gak ape die cakap tu.
aku ni mcam mempunyai banyak personaliti..hahah
TAKOT X???
hee..
xdela..means kt sini..
aku ni at one time sekejap macam ni,sekejap macam tu..
cepat je aku pnye personaliti berubah..
semue ni maybe sebab persekitaran aku..
aku sebenarnye tension sangat dengan persekitaran aku..


tak tau la kenape..
aku tak nak pun fikir,tapi dari sudut lain actlly aku berfikir..
ape tah aku ni..
aku pun tak faham..
Last2 tadi, Paan suruh aku jadi selfish conclusion nye..
THANKS BABE!
haha..
ingat senang nak jadi macam tu...
x..
susah..
kite hidup kat dunia ni berkongsi..
bukan nye hidup sorang2..
nak tak nak kenalah terime..
haishh..
aku penat sangat..
sampai satu tahap aku kena menangis untuk "lepaskan bebasnye pun tau"
bak kata MAK JEMAH la..haha... 


tadi aku lepak lama gile gn Paan n kak syue..
macam2 cerite klua .macam2 jugak peribahasa klua dari otak Paan pakcik tua tu.
sakit je ati aku gn die tu tau.
padan muka tadi die terkena tempias kemarahan aku..
hahahah...  :D
bile fikir balik kesian pulak kat die..
hee...
sorry buddy... :)


walaupun die sakit kan ati aku,
at the same time die pandai gak motivate aku..
yela die kan orang tua..
hahahaha :D


"YOU ARE WHAT YOU ARE,                                       
YOU'LL BE WHAT YOU WANT TO BE,
THE MOST IMPORTANT IS,
BE YOURSELF OMEL!!
BECAUSE ONLY YO KNOW 
WHAT YOU WANT TO BE..."


Ni la kata2 semangat die bagi kat aku..
banyak sangat kata semangat die bagi kat aku..
dah macam Dr.fadhilah kamsah dah..heheh
kak syue pun siap buat gaya lagi tadi..
haha... laka-laka....
Btw,THANKS BABE.. :)


#believe in yourself,don't forget ALLAH always be with u :')

2 comments:

Anonymous said...

ni paan la..=p hahaha

Unknown said...

hahaha....yela paan.. :)