JellyPages.com

Tuesday 5 June 2012

Durian Runtuh!! :)

DURIAN!!


Durian durian durian..!!! hahahaha...:D
macam aku jual durian kan..
hehe. :)

aku xmakan durian ...
sebab aku xsuke bau durian..
tapi..kakak inoi laka-laka suke sangat makan durian tau..
kesian die..
die nak sangat makan durian..
asik xdapat2 je...

aku bukan xbagi die makan..
aku bagi je..
ingat lagi mase mule2 sem dulu...
tiap kali keorg g jenjalan nampak durian die cakap nk beli..
then berhenti,die xnak pulak..
haisshh..
pelik aku gn inoi laka-laka ni..
sian die,maybe die nk jage hati aku sebab aku xsuke kot..
padahal aku xkesah je..
hehe  ^.^

haritu kiteorang tgah lepak2 study dalam bilik,
tibe2 bau durian..
perghh...
excited terus budak inoi ni..
sampai call mak die teringin sangat nak makan durian.
haha... 
kiteorang cakap gn die jap g kite pergi beli durian ae..
tapi malangnye mase tu da lewat malam..
xdapat la belikan... :(
sorry dear..
nak sangat belikan..
tapi ape kan daye..

pada suatu hari,pukul 4.45 pm,hari selasa,5/6/2012
ade orang masuk bilik aku,
pakai tudung n membawa sebungkus plastik..
apekahh??
hahaha... :D
kak Timah rupenye..
mydear bestfren mase kat matrik..
sejak start study week ni die mmg lepak bilik aku pun..
selalu dtg pakai towel je kat kepala..hehe

tapi kali ni die datang bawak bungkusan..

jeng
jeng 
jeng!!!
durian....
aku mule2 macam dah terbau durian tu..
tapi aku steady jela..
nasib baik bau die xkuat..
hehe..

gembirenye la hati inoi laka-laka...
macam mne aku boleh tahu???
sebab die masuk2 bilik je wat muke tersengih die...(muke sotong)
hahahahha... comel.. but obviuosly..
die nmpak happy okey..
sebab mmg da lame die nk mkan durian..

thanks kak Timah...
akhirnye dapat jugak inoi mam durian..
tapi bukan sekarang la..
sebab die puase..
tggu berbuke t ae dear..
hee...
btw,aku happy untuk die...
Selamat menjamu DURIAN inoi laka-laka.. :)

#friendship is when people know all about you,but like you anyway.. :)

0 comments: