JellyPages.com

Thursday 24 May 2012

Presentation.. :)

Morning...
haaaa...aku nervous...
jap lagi pukul 2 petang, aku ade
presentation assigment TITAS...
banyak bende kitaorg lalui untuk presentation jap lagi....
alhamdulillah,semue da ready..
tinggal nk present je...
wish me n frens gudluck k...
:)


mmg sgt penat okey..
aku tido xsampai 5jam sebab nk buat preparation..
tapi xpela,syukur video yang aku janji
nak buat da settle..! :)
excited kan...
mana tak nye..
buat kerja last mnit...
heheheh....
padan muke awak omel...!
:')


tapi xpe,aku berpuas ati sebab aku
n inoi laka-laka berjaye siapkan kerja kitaorg...
CONGRATES inoi laka-laka..
and congrates gak buat kak syue n ayong...
sebab diorg berjaye buat kerja walaupun banyak dugaan 
yang melanda...
cehhh...
hahahhah


anyway....
GOODLUCK frens....
do ur best n let them be...
we can do it...
i heart u all...!


last but not least,
this is 4 u all...







semoga kita berjaye keatas sana... :)
:)




#biar mimpi sampai kebintang.... :)

0 comments: