JellyPages.com

Wednesday 23 May 2012

Air mata berape harge..?? :'(

Salam semua...
berape harge air mate awak??
hehe... pelik kan soalan aku,.

berape harge air mate aku??
____________________
aku memang jahat tau..
aku mengaku aku bukan kawan yang baik..
tapi aku bukan kawan yang makan kawan..
aku cume bukan orang baik..

mungkin la kan xsemue orang suke dengan kite..
tapi..
KAWAN yang xsuke dgan kite,die KAWAN kite ke sebenarnye??
harini aku sedih sangat....
paan hepi go lucky draw..haha...

mungkin orang nampak aku "hepi go lucky draw"
bak kata PAAN la kan..hehe..
tapi hati aku siape yang tahu...

kite ni kan..
kalau hidup berkawan,
2 perkataan yang kite kena selalu pegang tau..
TERIMA KASIH dan MINTAK MAAF..

even kite rase kite xsalah pun..
apela salahnye kite say sori kan..
n even orang tu tolong kite sekecil semut pun..
apela salahnye kite say thank you kan...
susah ke nk sebut perkataan tu??
ermm... DUNIA..

Harini aku g kelas lambat tau..

"bazir je korg dapat duduk
korang tetap kena denda
sebab korang kan datang lambat"

best x ayat ni??
ayat ni terngiang-ngiang kat telinge aku 
dari pagi tadi n 
maybe seumur hidup aku kot...
agak2 kenape??

sebab ayat ni keluar dari mulut seorang kawan...
aku pelik...
ayat ni "diulang berkali-kali" n dengan nada yang sgt annoying...
ape maksudnye??

ermmm..
ko xpernah dtg lambat ke?
perfect sgt ke ko?
ni first time ko dtg awal ke?
eee

macam2 soalan dalam kepale otak aku..
patut ke kawan say macam tu even die nak bergurau pun..
eee...
pelik kan...

tu da satu hal..
kejap lagi aku dengar pulak cerite
sebelum kite org datang kelas tu
ade la kawan ni jadi batu api kiteorg dtg lambat..
eee...
aku fedup la hidup dgn org macam ni..

dan tadi aku da wat keputusan
korang bukan kawan aku lagi..
dan aku xnak kenal pun dengan korang..
biala org nk ckap ape pasal aku..
sebab aku mmg jahat...
kan... :)

bile jadi macam ni..
aku bersyukur sgt kat ALLAH sebab DIA
tunjuk kat aku nilai persahabatan tu sekarang ni
sebelum semue nye jadi semakin buruk...
TERIMA KASIH ALLAH..

Walaupun aku ade kawan yang macam tu..
tapi aku xkesah..
aku masih ade kawan yang macam ni....

diorang kawan the best.. :)








aku jawab berape harge air mate aku..
SANGAT BERHARGA TAU...SANGAT..

sebab aku mudah menangis...
aku menangis bila aku rindu kat mak aku,..
aku menangis bile aku rindu kawan2 lama aku..
aku menangis bile aku sakit..
aku menangis bile aku jatuh..
aku menangis bile aku penat...
aku menangis bile alllah menguji aku...
aku menangis dan akan terus menangis bile KAWAN aku aniaya aku.



#kawan ketawa senang dicari,kawan menangis 4 orang je (ALLAH..inoi laka-laka,kakak syuril,ayong kite)
:)




2 comments:

Y said...

tak ternilai harga air mata tu;
tp jgn bazirkan air mata tu utk org yg tak kenang budi mcm dua orang tu :) membazir okay! bazir! puihhh!

Unknown said...

hee...okey sis... i will.. im not drop my tears for them.. but i drop it for my true fren infront me... thats all...so,xpayah nk bajet sgt la aku kalah...sebab aku xkan mengaku kalah...!!
xde sape mampu kalahkan aku..aku kan hot...! :)