JellyPages.com

Monday 31 December 2012

Last but not least for 2012



Assalamualaikum semue....
Salam sejahtera n selamat malam..hiihi....
Hari ni hari last utk tahun 2012...kan.kan kan kan?? hee...
so,ni entry last la utk 2012 kan?hihi...
xnak mukadimah pnjang2...

Okey.2012....
A lot of memories..many things happens to me...i will not forget it...
macam2 aku lalui tahun ni...begitu la dengan tahun2 sebelum ni...
ade suke,duka,lara...macam2...
Terima kasih Allah mamberikan aku nikmat ini....
Terime kasih masih memberikan aku peluang menikmati segalanya..... :')
Alhamdulillah...bersyukur sangat...
ape2 saje yang berlaku ade hikmah nye.... :')

Macam tu jugak korang kan...
So,untuk tahun baru ni... Tahun 2013....
Semue orang mesti nak cerite pasal azam kan...?hihi...
Aku berharap dengan izin Allah, inshallah aku ingin melalui hidup didalam Tahun 2013 ni dengan tenang... bahagia,berjaye..disamping keluarga,kawan2 n yang tersayang.... :)
So,Good Bye 2012!!! thanks for letting me inside..hihi *ape aku merepek ni..?? =.='
Untuk semue umat manusia dimuka bumi ini....

Selamat Tahun Baru
 

xoxo N :)


0 comments: