JellyPages.com

Thursday 6 December 2012

Aneroksia ^^,

Assalamualaikum....
haii..pagi2 bute ni tibe terbau maggie goreng..?!
sape yang masak ni...sape lagi.... adin la kan.hehe.. time2 macam ni la terase ade butterfly in my stomach..
haha...nampaknye misi aku untuk membesar dari biase akan berjaye...alhamdulillah... ^^,
buat mase ni memang berjaye.. dah ramai gak membe aku tegur aku dah tembam,nampak besar..yeke??
hahah.. actually xdela besar mane pun.. pipi je yang membuak2... maybe la..hehe
ape2 pun tengsss korang buat aku happy sikit.hehe
Mesti korang pelik kan dengan aku.. kalau girls lain sibuk nk diet la, itu lah, ini lah kan..
tapi aku x... aku dah bertahun2 menghidap "aneroksia" maybe la..hahahahah :D
ni pun aku mintak kak syue n adin eja kan..hahaha :D
xdela...kurus je..
okey,back to the point.. ^^, kurus.. dah serasi dah dengan hidup aku,.. haisshh.. makan la banyak mane,minum susu ape,gain and weight la,so whatever,makan tidur,ape lagi hah?
same je..aku tetap macam ni... xgemuk2... ape masalah pun aku xtau la...
tapi yang aku bengang nye orang cakap aku jage badan la,diet la...sorry..not me! hehe..
memang xde maknenye la kan nk diet2... the truth is, KURUS!!
sedih~!! sadis tahu kalau orang cakap aku kurus... kalau 40 orang cakap,makin kurus la aku jawabnye...
tolong la...tolong cakap aku gemuk sehingga 40 kali..pless..hehehe....
Tapi xpela,aku akn cube menaik kan berat badan aku secepat mungkin...
Xoxo N ^^,
hey..ni la saye yang dah tembam ni... ^^,

4 comments:

Y said...

untunglah boleh gemokkkk~

Unknown said...

haha.. ko xboleh ke? aku pon macam xboleh.. pipi je naik.. ^^,

CD said...

kalo azie baca, confirm dia sebut macam ni, "ASK ME HOW!" hahaha..

Unknown said...

ask me how = aneroksia ke?hahahaha..ape la azie ni..okey sikit la aku ni ae..hahaha :D