JellyPages.com

Monday 10 September 2012

BerSAwaNG... !! Hee..



Bersawang dah kan???hahahahahaha.... sian blog aku ni...
penat gak duk mengemas dari tadi...hee...

SALAM 1 MALAYSIA KAWAN2 !!!... :)

cehh..hahahahah...                                                  
rinduuuunyeee nk ber'blog'..hehe...
lame dah xmenulis..hihi
menulis ke??
menaip sudah..hehehe...

sorry ye blog tinggalkan awak lame2..
kite xdapat nk on9 la..
hehehe...

9/9/2012
hee...tarikh ni aku dftar masuk UTem untuk sem 1,tahun 2..
alhamdulillah...dapat gak aku tengok UTem lagi..haha...
anyway....
welcome back Omel...! hee...
t nak post entry banyak2...
biar korang seme muak nak bace...
hehe...

harini dapat jmpe balik kawan2 Bmfu...
rinduu la jugak kat diorang...
tapi xsemue la..
hahhaha..
boleh plak macam tu kan...

3 bulan cuti memang best gile...
seronok sangat duduk kat RUMAHKU SYURGAKU.... :)
macam lame 3 bulan..
tapi tadi bile peluk mak,rase sedih pulak...
huhu...

tapi xpela,aku datang nak belajar,capai cite2 untuk mak n family...
terime kasih mak,family yang menjayekan proses pendaftaran tadi..hahha
poyo jek...

anyway...
sem baru,tahun baru ni aku nak buat yang terbaik untuk semue...
doakan aku ye kawan2 semue...
:)

0 comments: