JellyPages.com

Wednesday 6 June 2012

X-cident.. !!

Huhu....sakit..
kenapa?kenape?kenapa???
cehh...
bajet retis je..
hahahahhahaha :D


Xtau la ape nasib harini dapt merase geseran kotak 
yang sangat berat
di tulang kering kaki ku...huhu..
sakittt woooo...
ceritenyee macam ni..
tadi aku g teman ayong g cuci kereta,..
cuci kete kan,
4 sure la lame...
aku pun g la kedai buku jap,
fotocopy notes housemate..
haha :D


tunggu punye tunggu,...
aku pun saje belajar nak jadi role model,
pergi la berdiri sebelah kotak mounting board..
ade je tempat duduk,sibuk nak berdiri..


Tibe2....
dengan tidak semena-mena,datang lah seorang wanita 
menuju kearah aku,
gelak punye gelak wanita tu,
die dengan suke relanye melanggar kotak berat tu...
aku pun cam terpinge2... (dimana aku,dimana aku,kenape dengan aku)
hahahhahahahahha... :D
cite nak best je kan..


sambung cite,                                                           
aku bajet nak hold kotak tu,
sebab aku ingat kotak tu xberat..
kejap lagi,amikkk ko!!
sebakul menghempap kaki manis ku ini..
adusshhhh....


memang sangat sakit okeyy..                                                             
ayong terus g tempat aku,
aku nak cakap sakit sangat 
sampai xterkeluar ayat dari mulut aku..
punye la sakit... ALLAH je yang tahu..
syukur la xberapa nak teruk,cume sakit je n 
ade sedikit kulit terkopek ye disitu...wah..
hebat kan kotak tu bagi hadiah kat kaki aku.hahah 
:D


anyway,..
aku redha..
xpela,mungkin ade hikmah Allah bagi aku ujian ni...
:)




#The secret of a good life is to have the right loyalties and hold them in the right scale of values :))

2 comments:

Y said...

tak yah bajet herooooooo sgt nk angkat kotak!!
bdn tu dh laa sakit2 je..aih mak nenek ni :p sapu ubat :D

Unknown said...

hehehe...mane ade nk angkat kotak..nak tahan la..hahah :D