JellyPages.com

Thursday 31 May 2012

"Seluar merah" :)

Hai semue...

Semalam aku last koko hoki..
seronok sgt..sebab kiteorang kena buat game..
mule2 aku nervuos sgt..
mane x nye..
aku xpernah main hoki pun..
last week main untuk group kecik..
yang seluar purple tu aku.. :)
perghhh...
aku HIT bibir orang..
mau x menangis dak tu..
hahahaha..
sorry beb..
aku xsengaje..biasela orang xreti main...
hahhahahaha... :D
kesian kat budak tu,tapi kelakar..
jahatnye la aku ni..


sorry girls.. :)
Aku kalau masuk padang mmg sgt active okeyy..                  
xkesah la sukan ape pun..
xpandai pun aku buat2 pandai
n nampak confident...
tu yg orang tgk aku macam "terer"..haha..
mmg la terer kan,.terer cederakan org..hee
ape la aku ni...nway,aku betul2 MINTAK MAAF 
kat budak yg aku hit tu..
sian die..
berdarah bibir...
habislah..turun hantaran..hehe :')

tapi semalam mmg best gile..
impian aku jadi kenyataan..
hehehe..
Seluar merah..
budak yg aku suke tgok tiap kali g hoki..hahah..
tgok je tau.. :)
:')

Tapi....kenangan aku jatuh semalam mmg xboleh lupe la kan...                                                                
eeee...malu sgt...
aku pakai seluar purple..
perghh...
dan2 baru mule game,aku dah jatuh...hahhahahah.. :D
sgt malu okey..
n mase aku jatuh tu,guys xde game,diorang tgah rehat..ape lagi..
keluar la ayat ni...

"haha...seluar purple jatuh...
ee...baru mule dah jatuh...haha"

s**t...malu gile aku..
mmg merah la muke aku time tu kan..
aku xtgok langsung pot guys tu...
perghh...
maluuuuu sgt2 okey..

yang xmenahannye tu siap panggil name aku lagi..
ni sume sebab coach yg sgt cemerlang "yurina" n penolong coach yg bersuare lantang "kak syue"
la kan..
haishh..
diorg dok panggil2 name aku..
dah guys2 tu pun dok pangil2 aku omel...
eeee.....
malu gile..
dala jatuh...seluar basah..
haaa....blushing.. :")

tapi aku hepi la sebab dpat main dgn cemerlang wlaupun aku main ntah ape2..
hahahhaha :D
anyway..aku hepi sgt...
ni la penglaman hoki yg xdpat aku lpekan..
dala dpat jumpe seluar merah..hahhaha :D


best mmg best...
seronok sgt..
next sem kena amik koko lagi..
aku nk amik kembara pulak..
nanti kenangan kat kembara aku gitau korg k..
hehehhe...
:)

ni la geng2 hoki aku.. :) OKU team


#i don't like you because its ok to like you..its because i like you,thats everything ok.. :)

0 comments: